- 0256-392264
- 0256-392264
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Informatii de interes public
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. TM
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Achizitii publice
- Alegeri 2020
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Aparat Specializare
- Atestate Producator
- Urbanism
- Bilanturi contabile
- Buget
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buruiana AMBROZIA
- Coronavirus – COVID 19
- Declaratii de avere si de interese, conform anexei
- Dispozitii
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Sedinte Consiliul Local
- Rapoarte Anuale
- Registrul agricol si Fond funciar
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Transparenta decizionala
- Asistenta sociala
Cuprins:
a) ACTELE NORMATIVE
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
d) COORDONATE DE CONTACT
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII
g) LISTA CUPRINZAND DOCUMENTLE DE INTERES PUBLIC
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE
i) FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001
Organigrama institutiei
– aprobată prin H.C.L. nr. ___ din ___2018
- privind HCL nr. ___ din ___2018 privind aprobare organigrama si stat functii Vizualizare
- HCL nr. ___ din ___2018 anexa 1 la HCL nr. ___ din ___2018 – organigrama Vizualizare
- HCL nr. ___ din ___2018 anexa 2 la HCL nr. ___ din ___2018 – stat de functii Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului –disponibile pe pagina instituţiei
Luni – Marti – Miercuri – Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.30
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30 (Conform HG nr. 1487/2005)
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public link
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Drăgan Daniel Primar Marti 10,00 – 14,00
Milovan Adrian Viceprimar Joi 10,00 – 12,00
Drd. Crainic Ion Dacian Secretar Vineri 10,00 – 14,00
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. 0256-392264
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura .
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
COMUNEI PARTA SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei Parta:
Dl. Petricaş Mihail – Primar
Dl. Dunca Ion – Viceprimar
D-na Petrean Raluca Maria – Secretarul comunei Parta;
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: D-na Petrean Raluca Maria – Secretarul comunei Parta
Denumire: Primaria comunei Parta
Sediul: localitatea Parta, str. Principală, nr.1
Telefon: 0256-392264
Fax : 0256-392264.
E-mail: primaria_parta@yahoo.com
Site: www.comunaparta.ro
Bugetul propriu al comunei Parta şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 și 2
i) FORMULAR SOLICITARE IN BAZA LEGII 544/2001